Wednesday, August 1, 2007

LAMMAS POEM


"HARVEST MOON"
John Linnell 1858
I forgot to put this into my last post. Here's a Lammas poem by Robert Burns:
**********
It was on a Lammas night,
When corn rigs are bonie,
Beneath the moon's unclouded light,
I held away to Annie:
The time flew by, wi tentless heed,
Till 'tween the late and early;
Wi' sma' persuasion she agreed
To see me thro' the barley.
The sky was blue, the wind was still,
The moon was shining clearly;
I set her down, wi' right good will,
Amang the rigs o'barley
I ken't her heart was a' my ain;
I lov'd her most sincerely;
I kissed her owre and owre again,
Among the rig o' barley.
I locked her in my fond embrace;
Her heart was beating rarely:
My blessings on that happy place,
Amang the rigs o'barley.
But by the moon and stars so bright,
That shone that hour so clearly!
She ay shall bless that happy night,
Amang the rigs o'barley.
I hae been blythe wi' Comrades dear;
I hae been merry drinking;
I hae been joyfu' gath'rin gear;
I hae been happy thinking:
But a' the pleasures e'er I saw,
Tho three times doubl'd fairley
That happy night was worth then a'.
Among the rig's o' barley.

CHORUS

Corn rigs, an' barley rigs,
An' corn rigs are bonie:
I'll ne'er forget that happy night,
Among the rigs wi' Annie.

1 comment:

nonizamboni said...

Bonie corn rigs and rigs o' barley. I love Robt. Burns. thanks for posting this poem. Hope you are blythe and joyfu' as for me I hae been happy thinking.
Enjoy your blog and reading about the books you devoured in July.